شناسهٔ خبر: 67645274 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ثبات قیمت در بازار خودرو | جدول قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت خودرو امروز ‌در تمامی محصولات ثابت مانده است. حفظ تعادل در بازار به دلیل تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش بوده و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ پس از یک هفته ریزش، کار خود را با ثبات آغاز کرد. چنان‌که در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی تغییری گزارش نمی‌شود.

با توجه به قیمت‌های اعلامی، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روزهای گذشته در ثبات کامل به کار خود ادامه داد.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی طبق داده‌های به دست آمده صبح امروز ثابت گزارش می‌شود.

سورن پلاس موتور XU۷P از ارزان‌ترین مدل سورن پلاس در شمار محصولات ایران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی نسبت به گذشته پیدا نکرده‌ است و به ارزش ‌۶۰۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، از محصولات شرکت سایپا و یکی از کم‌نوسان‌ترین خودروهای داخلی بازار به شمار می‌رود که با حفظ تعادل نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۱۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس TU۵ یکی از محصولات پرطرفدار و با شتاب ایران خودرو، صبح امروز در ثبات کامل با قیمت ۸۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسید.

تارا اتوماتیک V۴ از محصولات ایران خودرو، دو هفته پش به قیمت بالای یک میلیارد معامله می‌شد اما با روند کاهشی در طی هفته‌ های اخیر به قیمت ۹۵۲ میلیون تومان رسید. و صبح امروز نیز بدون تغییر کار خود را شروع کرد.

سایر محصولات داخلی نیز هیچ تغییر قیمتی نداشتند و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

ثبات قیمت در بازار خودرو | جدول قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می‌برند.

X۲۲ پرو دستی یکی از ارازن‌ترین محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس و جذاب این شرکت، بدون هیچ تغییری و با قیمت ثابت دو میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی (۵ نفره) یکی از کراس‌اوورهای بهمن موتور است که قیمت بازار آن در صبح امروز بدون هیچ تغییری به یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان رسید.

لاماری ایما و لامار هیبرید در شمار محصولات مونتاژی، هر کدام به ترتیب با قیمت ثابت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سایر شرکت های مونتاژی نیز در صبح امروز بدون تغییر گزارش می‌شوند و تمامی خودرو ها با قیمت ثابت به فروش می‌رسند.

ثبات قیمت در بازار خودرو | جدول قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

نظر شما