شناسهٔ خبر: 67648650 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران خبر داد

خروج شهرک مروارید از بن بست

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، گفت: شهرک «مرواریدشهر» در محدوده منطقه ۲۲ با احداث رینگ پیرامونی این شهرک، از بن‌بست موجود خارج می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود حق لطفی، با بیان اینکه احداث رینگ پیرامونی شهرک «مروارید شهر» بخشی از تفاهم نامه ۸۰ هزار میلیارد ریالی این سازمان با شهرداری منطقه ۲۲ است، گفت: احداث این رینگ پیرامونی به طول تقریبی ۲.۵ کیلومتر از پروژه‌های توسعه محله‌ای محسوب شده و شامل اقداماتی از قبیل خاکبرداری، خاکریزی، راه‌سازی و آسفالت است.

وی در خصوص ضرورت اجرای این پروژه، با بیان اینکه شهرک‌های تازه تأسیس منطقه ۲۲ در محدوده ناحیه ۳ این منطقه و در غربی‌ترین نقاط پایتخت احداث شده است، افزود: ساخت بخشی از مجمتع‌های مسکونی شهرک مروارید به اتمام رسیده و شهروندان در آن سکونت دارند و بخشی دیگر نیز در حال ساخت است. با این حال مدیریت شهری احداث معبر برای سهولت تردد شهروندان این شهرک را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت اجرایی پروژه با بیان اینکه بخشی از خاکبرداری مسیر انجام شده و پیگیری رفع معارضات به همراه اجرای خط لوله جمع‌آوری آب‌های سطحی در ضلع شمالی پروژه در دستور کار قراردارد، از پیشرفت ۱۵ درصدی عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که رینگ پیرامونی شهرک «مرواریدشهر» در آینده نزدیک تحویل شهروندان شود.

نظر شما