شناسهٔ خبر: 67669021 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اخبار بازار خودرو

قیمت خودرو امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۳/ سقوط قیمت‌ها در بازار خودرو

قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ به روال روزهای گذشته در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی روند نزولی را در پیش گرفته و از اوج‌گیری عقب‌نشینی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌‌نیوز، قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی در بازار غالبا کاهشی گزارش می‌شود و این ریزش قیمت  در خودرو‌های داخلی بیشتر از مونتاژی‌هاست. اما باز هم تعداد معدودی از آنها روند ثابت یا با افزایش قیمت همراه شدند.

با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته در اکثر محصولات کاهشی گزارش می‌شوند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو در بازار داخلی در اکثر محصولات روند نزولی را در پیش گرفته است.

وانت آریسان (ارتقایافته) از ارزان‌ترین محصولات شرکت ایران خودرو، با ریزش شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴۶۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا دستی و تمامی مدل‌های این خودرو در صبح امروز روند نزولی را تجربه کردند. خودروی مذکور با ۱۰ میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۷۴۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته و انواع دیگر مدل این خودرو روند کاهشی دارند؛ این مدل با افت ۱۸ میلیون تومان به قیمت ۸۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس TU5 و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام با افت چهار میلیون تومانی و ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۸۶۳ میلیون تومان و ۹۸۰ میلیون تومان  به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G از کم نوسان ترین محصولات شرکت سایپا، با ریزش هشت میلیون تومانی به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو,قیمت خودرو در 24 تیر 1403

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی شاهد رکود در برخی ار محصولات شد.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس مدیران خودرو با ادامه روند نزولی خود، امروز با افت  ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بک X3 از محصولات شرکت کرمان موتور صبح امروز با افت ۳۵ مییلون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات بهمن موتور هر دو با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

هونگچی E-QM5 در شمار محصولات مونتاژی با افت چشمگیر ۹۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو,قیمت خودرو در 24 تیر 1403

یاشار سلطانی بیوگرافی یاشار سلطانی

نظر شما