شناسهٔ خبر: 67663212 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیپلماسی‌ایرانی | لینک خبر

واکنش گردان‌های حزب‌الله عراق به جنایت «مواصی»

صاحب‌خبر -

گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در منطقه «مواصی» در خان یونس در جنوب غزه اعلام کرد دشمن صهیونیستی فقط زبان سلاح را می‌فهمد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکای خبیث و جنایتکار همچنان با حمایت از صهیونیست‌ها و تامین هزاران تُن بمب برای کشتار و نسل کشی کودکان و زنان و بی‌گناهان در فلسطین مشارکت دارد که آخرین آن کشتار «مواصی» در غزه بود. این جنایت در میان تحریک آمریکا و سکوت بین‌المللی در قبال وحشیگری رژیم صهیونیستی انجام شد.

طبق گزارش وبگاه رسمی این گروه، گردان‌های حزب‌الله عراق در ادامه تاکید کرد: نقش کشورهای سازش‌گر و نقش بدخواهانه حاکمان عربستان سعودی در تسخیر مسیرهای زمینی‌شان برای تداوم شتاب نبرد با فلسطینی‌ها به عنوان جایگزینی برای مسیرهای دریایی، بدون پاسخ نمی‌ماند. پادشاهی شر بهای کارش را خواهد پرداخت همانطور که اربابانش بهایش را در دریای سرخ پرداخت کردند (در آن روز مژده خود را خواهد داد). 

گردان‌های حزب‌الله عراق افزود: دشمن صهیونیستی فقط زبان سلاح را می‌فهمد و آنچه به زور گرفته می‌شود فقط با زور پس گرفته می‌شود که مستلزم افزایش سرعت عملیات توسط محور مقاومت در برابر این رژیم و تشدید حمایت از مردم غزه و تقویت مقاومت استوار آن است. (و بر ما است که مؤمنان را یاری کنیم).

نظر شما