شناسهٔ خبر: 67662424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خبر داد ‌

احداث «پردیس خانواده‌محور» در محله سودان

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: پردیس خانواده‌محور منطقه ۱۴ با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در محله سودان در دست احداث قرار دارد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات احداث پردیس خانواده‌محور در محله سودان، با همکاری سازمان عمران شهرداری اصفهان به‌تازگی آغاز شده و تا کنون حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این پردیس در دو فاز احداث می‌شود که فاز نخست آن شامل فضای سبز است و مجموعه‌ای شبیه باغ غدیر شامل فرهنگسرا و محل پیاده‌روی در آن ایجاد می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد اولیه ساخت این پردیس خانواده‌محور است و طبق پیش‌بینی‌ها، طی زمان‌بندی دو ساله احداث خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: شهرداری منطقه ۱۴ اصفهان به لحاظ سرانه فضای سبز تفرجگاهی در ردیف آخرین مناطق شهری قرار دارد و با ایجاد پردیس خانواده‌محور محله سودان که حدود ۴.۵ هکتار است، سرانه فضای سبز در این منطقه افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: با احداث این پردیس، خیابان‌های عمان سامانی، ۱۵ متری طالقانی و سودان از بن‌بست خارج می‌شوند و این محل به لحاظ نزدیکی با حرم حضرت زینب (س) بنت موسی بن جعفر (ع) میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز خواهد شد.

نظر شما