شناسهٔ خبر: 67661370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

۸۵ آتش‌نشان در زنجان مراسم یوم‌العباس را پوشش می‌دهند

زهرا محمدی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ۸۵ آتش‌نشان در قالب ۲۸ گروه عملیاتی مراسم یوم‌العباس را در سطح شهر پوشش می‌دهند که از این تعداد ۲۳ آتش‌نشان از استان‌های تهران و قزوین هستند.  

صاحب‌خبر -

به گزارش  میراث آریا، مجید امیرفضلی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها ۱۶ گروه سیار خودرویی در مراسم یوم‌العباس حضور می‌یابند و ۱۲ گروه دیگر نیز در ایستگاه‌های آتش‌نشانی خدمت‌رسانی می‌کنند.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اضافه کرد: طبق هماهنگی‌ها ۲۳ آتش‌نشانی غیر بومی از استان‌های تهران و قزوین با هفت دستگاه برای پوشش بهتر مراسم یوم العباس در سطح شهر حضور می‌یابند و سازمان آتش‌نشانی زنجان را یاری می‌کنند.  

او ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد عزاداران حسینی در مراسم یوم العباس زنجان تلاش می‌کنیم خدمات‌رسانی به شهروندان به نحو بهتری انجام شود.  

امیرفضلی گفت: همزمان با دهه اول محرم آتش‌نشانان زنجانی در پنج نقطه شهر زنجان که دارای تجمعات مردمی بیشتری است مستقر شده‌اند.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه همکاری هیات‌های مذهبی با آتش‌نشانان برای رفع خطرات احتمالی بسیار مهم است، اظهار داشت: تاکنون با اقدامات صورت گرفته، مشکل خاصی را شاهد نبوده‌ایم.  

او با اشاره به شاخص بودن چند هیات عزاداری استان در ایام محرم، گفت: هیئت ثارالله، زینبیه و حسینیه اعظم، مسجد سید، امامزاده سید ابراهیم (ع) و حیدریون از جمله این هیئت‌ها هستند که توسط نیروهای امدادی به صورت ویژه پوشش داده می‌شوند.  

امیر فضلی افزود: آتش‌نشانان زنجان همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با استقرار در نقاط مختلف شهر که محل تجمع هیئت‌های مذهبی است، تامین امنیت عزاداران حسینی را بر عهده خواهند داشت.  

او خاطرنشان کرد: همچنین تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی زنجان طی این دو روز در آماده باش کامل هستند و با برخورداری از تیم‌های ویژه و خودروهای سنگین، سبک، پیش رو و آمبولانس خدمات خود را به عزاداران حسینی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما