شناسهٔ خبر: 67651224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی زنجان در دهه اول محرم

زهرا فتحی

رئیس سازمان آتش‌نشانی زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن چند مراسم عزاداری مهم، نیروهای آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند و همه مرخصی‌ها لغو شده و با توجه به تجمع عزاداران حسینی در دسته‌های عزاداری و احتمال بروز حوادث پیش‌بینی نشده، آتش‌نشانی زنجان در آماده‌باش است.

صاحب‌خبر -

مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از نخستین روز ماه محرم تامین ایمنی عزاداری‌ها در هیأت مذهبی چه روزانه و چه شبانه با استقرار آتش‌نشانان همراه است و از فردا استقرارها در محل هیأت‌های مذهبی با توجه به برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و همچنین مراسم روز تاسوعا و عاشورا افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: بیش از ۶۵ آتش‌نشان در روز دسته عزاداری حسینیه اعظم در آماده‌باش هستند، این آتش‌نشان‌ها به صورت پیاده و به همراه موتور و خودرو در نقاط مختلف مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان حضور خواهند داشت.

امیرفضلی گفت: ۱۶ اکیپ آماده عملیات در روز یوم‌العباس خواهند بود و ۴۴ مامور آتش‌نشان در سطح شهر و ۲۱ مامور آتش‌نشان در ایستگاه‌های سطح شهر آماده‌باش خواهند بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی زنجان گفت: در راستای پوشش ایمنی برنامه‌های ایام محرم همه امکانات سازمان آتش‌نشانی از جمله ماشین‌آلات خاص، بالابرها، بیل مکانیکی‌ها و سایر تجهیزات شهرداری به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام

نظر شما