شناسهٔ خبر: 67658767 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

باشگاه الاتحاد از انتخاب لوران بلان به عنوان سرمربی این تیم خبر داد.

لوران بلان سرمربی الاتحاد شد

لوران بلان سرمربی الاتحاد شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ در حالی که از روز گذشته شایعات پیرامون انتخاب سرمربی جدید الاتحاد بالا گرفته بود و خبرنگاران نزدیک به این تیم از انتصاب لوران بلان به این سمت خبر داده بودند، این باشگاه زرد و مشکی‌پوش جده خبر رسمی را در خروجی صفحات خود قرار داد.

لوران بلان ۵۸ ساله که سابقه بازی در بارسلونا، مارسی و منچستریونایتد را دارد و به عنوان سرمربی هدایت تیم‌های مختلف از جمله پی‌اس‌جی و المپیک لیون را برعهده داشته، در دومین تجربه آسیایی خود به عنوان سرمربی الاتحاد برگزیده شده است.

بلان که ۹۷ بازی ملی در کارنامه خود دارد، در عرصه مربیگری چهار قهرمانی لیگ یک را با پی اس جی و بوردو به دست آورده و همچنین سه بار جایزه بهترین سرمربی سال فوتبال فرانسه را کسب کرده است.

در روزهای گذشته موضوع سرمربی الاتحاد مسئله داغ رسانه‌های عربستانی بوده است. در ابتدا استفانو پیولی به عنوان گزینه قطعی سرمربیگری این تیم مطرح شد، اما در ادامه به دلایل مختلف او به جده نرفت که گفته می‌شد رد پای کریم بنزما هم در این موضوع وجود ندارد. در نهایت رئیس هیئت مدیره الاتحاد به دلیل فشار بیرونی و جلوگیری از حضور پیولی، از سمت خود استعفا کرد.

سپس کریم بنزما تمام تلاش خود را برای استخدام کریستوفر گالتیه فرانسوی انجام داد، اما او با رد پیشنهاد جذاب الاتحاد در کشورش ماند تا لوران بلان سرمربی این تیم شود.

قرارداد این سرمربی با الاتحاد ۱+۲ ساله خواهد بود.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما