شناسهٔ خبر: 67658940 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

باشگاه پرسپولیس برای جانشین مهدی ترابی به سراغ همبازی و دوست صمیمی وی رفت.

رونمایی از جانشین ترابی؛ ستاره تیم ملی هدف جدید پرسپولیس

رونمایی از جانشین ترابی؛ ستاره تیم ملی هدف جدید پرسپولیس

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان قرارداد خود را فسخ کرد و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی نیز ۲ مهره تاثیرگذار این تیم راهی تراکتور تبریز شدند. از طرفی نیز با توجه به درخشش عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ در ترکیب پرسپولیس، این بازیکن نیز مشتریان دست به نقدی از قطر دارد و سرخ‌پوشان برای فروش وی به توافق رسیدند.

به نقل از ایرنا سرخ‌پوشان در این پنجره نقل و انتقالاتی در تلاش هستند تا علاوه بر تقویت خود، بازیکنان مدنظر خود را نیز جذب کنند. بعد از جدایی مهدی ترابی و پیوستن به تراکتور، مدیران باشگاه در تلاش بودند تا مهدی لیموچی را برای جانشینی ترابی به خدمت بگیرند که سپاهان اصفهان پیش‌دستی کرد و این بازیکن را به خدمت گرفت.

اکنون سران باشگاه پرسپولیس در اقدام جدید خود برای جذب جانشین ترابی به سراغ علی قلی‌زاده همبازی ترابی در تیم ملی و دوست صمیمی وی رفته‌اند. قلی‌زاده تحت قرارداد با پزنان لهستان است و باید دید آیا مدیریت باشگاه می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد یا نه؟

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما