شناسهٔ خبر: 67657120 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شهید رییسی به دوگانه مقاومت و توسعه خاتمه داد - اکونیوز

اقتصاد ایران: قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید رییسی به دوگانه مقاومت و توسعه خاتمه داد و این امر نشان می دهد می توان با پایبندی به مقاومت اقتصاد را سامان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری ظهر شنبه در آئین اختتامیه سلسله نشست‌های ملت ابراهیم اظهار کرد: دولت سیزدهم یعنی دولت شهید آیت الله رئیسی در تراز انقلاب و نظام اسلامی بود و صرفاً نباید به تفسیر و بازگویی خصلت‌های شهید جمهور بسنده کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی را باید به عنوان یک رئیس جمهوری تراز و الگو معرفی کنیم، ابراز کرد: منعطف شدن مشکلات و مسیر پیشرفت کشور در گرو نظم مستقر جهانی و سیاست ورزی تحولات جهانی در عرصه ارتباطات بین الملل است.

آیت الله میرباقری افزود: شهید آیت الله رئیسی بسیار بر این مسأله باور داشت و وی معتقد بود که از ظرفیت‌های جهانی و خارج از نگاه تسلیم در برابر نظام استقرار یافته در جهان می‌توان به قله رسید و پیشرفت کرد.

وی بیان کرد: افرادی که بر این باور هستند که مشکلات با نظم جهانی جهانی حل می‌شود، کشور را درگیر دوگانه مقاومت و توسعه می‌کنند و به اعتقاد خودشان نمی‌خواهند که از اقتصاد برای سیاست هزینه‌ای کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید رئیسی این دوگانگی را خاتمه داد و این موضوع را به اثبات رساند که می‌توان با حمایت و پایبندی به مقاومت، اقتصاد را سامان بخشید.

آیت الله میرباقری اذعان کرد: شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری‌اش همواره موضوع غرب و آمریکا را تعطیل نکرد ضمن اینکه تحولات جهانی و تحول خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد را به جدیت دنبال می‌کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر نود و چهار درصد وام‌ها به سرمایه داران کلان پرداخت می‌شود و فقط ۴ درصد تسهیلات بانکی به اقشار متوسط و ضعیف اختصاص دارد.

آیت الله میرباقری تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی همچون بانک‌های خصوصی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات امروز به دلیل تجویز نسخه‌های غربی و اظهار نظرات اشتباهات برخی کارشناسان است.

نظر شما