شناسهٔ خبر: 67655682 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی متاهلان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تشریح اقدامات خدمات رفاهی در حوزه دانشجویی این دانشگاه از ساخت و توسعه خوابگاه متأهلان این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سیدوحید حسینی امروز، ۲۳ تیرماه در دیدار با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش‌های مجموعه دانشگاه برای توسعه خدمات رفاهی در حوزه دانشجویان، محوریت این اقدامات را براساس نیازسنجی و اولویت‌بندی در زمینه فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای ارتقای حوزه رفاهی دانشجویان و کارکنان عنوان کرد.

وی، ساخت و توسعه خوابگاه های متاهلان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: همچنین با افتتاح سرای دانشجویی حضرت معصومه(س)، مجتمع سرای دانشجویی غدیر در شیراز راه‌اندازی شد که از دیگر اقدامات ارزشمند دانشگاه برای تامین خوابگاه دانشجویان بوده که به تازگی به چرخه خدمات دانشگاه افزوده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه یاد شهید جمهور را گرامی داشت و افزود: در دولت سیزدهم شاهد ارتقای حوزه بهداشت و درمان کشور در حیطه‌های مختلف بوده‌ایم.

علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار، پیرامون اقدامات این صندوق در سطح کشور و راه‌اندازی مجتمع‌های رفاهی دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها سخن گفت.

نظر شما