شناسهٔ خبر: 67655397 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کنعانی: صهیونیست‌ها هیچ خط قرمز انسانی و اخلاقی را به رسمیت نمی‌شناسند

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به منطقه المواصی، گفت که این جنایت در سایه کمک‌های نظامی آشکار آمریکا انجام شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه طی پیامی در رسانه اجتماعی ایکس، جنایت رژیم صهیونیستی در منطقه المواصی در نوار غزه را محکوم کرد.

کنعانی در این پیام، نوشت: شلیک موشک به اردوگاه‌های پناهندگان در منطقه المواصی و مناطق غربی خان‌یونس در جنوب نوار غزه، آن هم در شرایطی که به‌عنوان مکان‌های امن اعلام شده بودند، تازه‌ترین جنایت از سلسله جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی است که با ادامه سکوت مرگ‌بار مجامع بین‌المللی، در سایه کمک‌های نظامی آشکار رژیم آمریکا، در نتیجه همراهی برخی دولت‌های برخوردار از رفتار دوگانه و فریبکارانه اروپایی و در میانه بی‌تدبیری‌ها و عدم استفاده از ظرفیت بی‌بدیل کشور‌های اسلامی رخ می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: صهیونیست‌ها بار دیگر با وحشیگری نشان داده‌اند که برای جبران شکست‌های متحمل شده در میدان نبرد با مقاومت، هیچ خط قرمز انسانی و اخلاقی را نسبت به ساکنان بی‌دفاع نوار غزه به رسمیت نمی‌شناسند، اما باید بدانند اصرار بر ادامه این مسیر، جز نفرت گسترده‌تر جهانی از رژیم آپارتاید صهیونیستی و تسریع نابودی آنان، دستاورد دیگری برایشان در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما