شناسهٔ خبر: 67654367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل انتقال خون استان کرمان:

پویش «نذر خون حسینی» در استان کرمان برگزار می شود

ضمن اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم کرمان برای انجام امر خداپسندانه اهدای خون دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

پویش «نذر خون حسینی» در استان کرمان برگزار می شود

به گزارش  دفاع پرس از کرمان،«ایرج شکوهی» مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: مراکز اهدای خون سراسر استان مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان اهداکنندگان کرمانی هستند.
 
وی افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا در شهر کرمان پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن و مرکز اهدای خون شهید فیروزی واقع در میدان آزادی ابتدای بلوار جمهوری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آماده خدمت هستند. همچنین تیم سیار اهدای خون کرمان در روز عاشورای حسینی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در تکیه فاطمیه باغین و زنگی‌آباد فعال است.
 
مدیرکل انتقال خون استان با بیان اینکه به تمام گروه‌های خونی به‌ویژه AB مثبت و O منفی نیاز است، اظهار کرد: پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم نیز در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به اهداکنندگان هستند.
 
شکوهی ضمن دعوت از عزاداران حسینی برای اهدای خون و پیوستن به پویش «ایثار حسینی»، گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی یک نیاز همیشگی است به همین دلیل از مردم درخواست داریم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و با اهدای خون خود زمزمه حیات را دوباره در دل‌های بیماران به جریان اندازند.
 
انتهای پیام/

نظر شما