شناسهٔ خبر: 67653020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل انتقال خون استان کرمان:

عزاداران در استان کرمان جهت نذر خون به پویش ایثار حسینی بپیوندند

کرمان- مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: از عزاداران حسینی جهت نذر خون و پیوستن به پویش ایثار حسینی، دعوت به عمل می آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شکوهی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مختص زمان خاصی نبوده و یک نیاز همیشگی است.

شکوهی بیان کرد: از مردم استان کرمان درخواست داریم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان تاکید کرد: هم استانی‌ها با اهدای خون خود، بار دیگر زمزمه حیات را در دل‌های بیماران به جریان بیاندازند.

شکوهی سپس گفت: مراکز اهدای خون سراسر استان کرمان مانند هر سال، در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان اهداکنندگان خون هستند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: به تمام گروه‌های خونی به ویژه AB مثبت و O منفی نیاز است.

وی تاکید کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن شهر کرمان و مرکز اهدای خون شهید فیروزی واقع در میدان آزادی، ابتدای بلوار جمهوری در روزهای تاسوعا و عاشورا فعال خواهند بود.

شکوهی، زمان فعالیت مراکز فوق در روز تاسوعا و عاشورا را از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین تیم سیار اهدای خون کرمان در روز تاسوعا از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و۳۰ دقیقه در تکیه فاطمیه باغین حضور خواهد داشت.

وی یادآور شد: در روز عاشورا نیز تیم سیار اهدای خون کرمان از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ در زنگی‌آباد فعالیت خواهد کرد.

شکوهی گفت: پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم نیز در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان در پایان، ساعت خدمت‌رسانی پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های فوق را نیز از ۸ و۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴و۳۰ دقیقه اعلام کرد.

نظر شما