شناسهٔ خبر: 67654002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار لرستان تاکید کرد؛

نقش مهم صنعتگران و تولیدکنندگان در افزایش جمعیت

زهره گودرزی

استاندار لرستان گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان نقش مهمی در افزایش جمعیت با توسعه کسب‌وکار دارند.

صاحب‌خبر -

ابوطالب شفقت امروز (۲۳تیرماه) در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه شهرستان بروجرد اظهار کرد: ایجاد کسب کار باعث تشکیل خانواده و فرزندآوری می‌شود، صنعتگران و تولیدکنندگان نقش مهمی در افزایش جمعیت با توسعه کسب‌وکار دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات اشتغال و بیکاری لازم است که تعداد شهرک‌های صنعتی در استان افزایش یابد که در دولت شهید رئیسی اقدامات خوبی برای این مهم در استان انجام شده است.

استاندار لرستان اضافه کرد: برخی ادارات فقط در اتاق کار نامه‌ها را پیش‌امضا می‌کنند باید مسئولیت‌پذیر باشند و از اتاق کار بیرون‌آمده و برای ایجاد اشتغال و تولید حساسیت داشته باشند.

شفقت بیان کرد: باید به ظرفیت‌های داخلی استان لرستان توجه کنیم و تولید را با به دست‌گرفتن بازارهای داخلی و خارجی رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات استان، بیکاری و اشتغال پائین بوده که این مشکل به خاطر عقب‌افتادگی در سنوات قبل بوده و نیاز است شهرک‌های صنعتی لرستان افزایش یابد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در سه ساله گذشته هیچ واحد صنعتی تعطیل نشده و سهم شهرک های صنعتی اضافه شده و دو منطقه ویژه اقتصادی در لرستان احداث شده است.

شفقت یادآور شد: در لرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی وجود دارد که با فعال کردن این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد رونق تولید و اشتغال در استان بود.

انتهای پیام

نظر شما