شناسهٔ خبر: 67656006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در شهرستان کنارک

زاهدان_فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در شهرستان کنارک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: باتوجه به شهادت دو نفر از کارکنان انتظامی شهرستان سرباز در سال ۱۳۹۹، دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی پلیس دو عامل اصلی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن متهمان تلاش مأموران برای به دام انداختن آنان ادامه یافت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهمان به دست آوردند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، دو عامل اصلی شهادت ستواندوم «آرمان ارباب» و استوار دوم «مسعود شهرکی» را در یک مخفیگاه در کنارک دستگیر و در تحقیقات اولیه به درگیری مسلحانه منجر به شهادت مأموران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.

شایان ذکر است در دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ ستواندوم «آرمان ارباب» و استوار دوم «مسعود شهرکی» حین مأموریت تأمین امنیت مردم شریف شهرستان سرباز و درگیری با اشرار مسلح در اثر اصابت گلوله در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل و احدی از کارکنان مجروح شده بود.

نظر شما