شناسهٔ خبر: 67653457 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

دستگیری سارقان بانک در محله جوادیه

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان بانک در محله جوادیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طی اعلام خبر به صدا در آمدن آژیر یکی از بانک‌ها در محله جوادیه، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱۷ جوادیه در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شدند.

وی گفت: عوامل کلانتری متوجه جابجایی دستگاه عابر بانک شدند و جهت بررسی موضوع اقدام کرده که در همین حین به خودروی پراید که روبروی بانک پارک شده بود مضنون شدند که راننده با رؤیت مأموران قصد متواری شدن را داشت و عوامل کلانتری طی یک عملیات ویژه پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور افزود: در حین بررسی دستگاه عابر بانک، مأموران متوجه حرکاتی داخل شعبه بانک شدند و با بررسی بیشتر مشخص شد که فردی داخل بانک است و این سارق در یک اقدام پیشدستانه پلیسی قبل از اینکه موفق به سرقت و فرار شود داخل بانک زمینگیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه شعبه بانک مشخص شد که متهمان به دلیل حضور به موقع و سرعت عمل بالا و هوشیاری پلیس موفق به سرقت اموال یا وسیله‌های داخل بانک نشده بودند و پس از انتقال متهمان به کلانتری، به جرم خود اعتراف کرده و همچنین مشخص شد که هر ۲ سارق دارای سوابق متعدد کیفری هستند. متهمان ۳۳ و ۲۹ ساله بوده که به جهت بررسی‌های بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مراجع قضائی شدند.

همچنین سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: پلیس در هر شرایطی و تمام ساعات شبانه روز با آمادگی بالا و هوشیاری و درایت و استفاده از ابزار هوشمند آماده مقابله با این سارقان و هنجارشکنان است و برای حفظ جان و مال شهروندان تمام تلاش خود را خواهند کرد.

نظر شما