شناسهٔ خبر: 67655517 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

افزایش دمای هوای تهران از دوشنبه ۲۵ تیرماه

هواشناسی استان ‎تهران اعلام کرد: از روز دوشنبه آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری به همراه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از روز دوشنبه (۲۵ تیرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری به همراه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران تا یکشنبه (۲۴ تیرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در نیمه شمالی بویژه در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر، در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق و در جنوب و غرب استان گاهی وزش باد شدید خیزش گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا پیش بینی میشود.

از روز دوشنبه (۲۵ تیرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری به همراه افزایش نسبی دما در ارتفاعات افزایش ابر و در نیمه جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱  درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۴ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۵  تیرماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما