شناسهٔ خبر: 67649843 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سارقان بانک در جوادیه غافلیگر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان بانک در محله جوادیه خبر داد.

صاحب‌خبر -
سارقان بانک در جوادیه غافلیگر شدند
کد خبر: 667145
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۳ ۱۲:۴۹:۲۳

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان بانک در محله جوادیه خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: بعد از به صدا در آمدن آژیر یکی از بانک‌ها در محله جوادیه، بلافاصله واحد گشت کلانتری 117 جوادیه در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شدند.

وی گفت: عوامل کلانتری متوجه جابجایی دستگاه عابر بانک شدند و برای بررسی موضوع اقدام کردند و در همین حین به خودروی پراید که روبروی بانک پارک شده بود مظنون شدند. راننده با رویت ماموران قصد متواری شدن داشت و عوامل کلانتری طی یک عملیات ویژه پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم‌پور افزود: در حین بررسی دستگاه عابر بانک، ماموران متوجه حرکاتی داخل شعبه بانک شدند و با بررسی بیشتر مشخص شد فردی داخل بانک است و این سارق در یک اقدام پیشدستانه پلیسی قبل از اینکه موفق به سرقت و فرار شود داخل بانک زمینگیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه شعبه بانک مشخص شد متهمان به دلیل حضور به موقع پلیس موفق به سرقت اموال یا وسیله‌های داخل بانک نشده‌اند. متهمان پس از انتقال به کلانتری، به جرم خود اعتراف کردند و مشخص شد هر 2 سارق دارای سوابق متعدد کیفری هستند. در نهایت متهمان 33 و 29 ساله برای بررسی های بیشتر و کشف جرائم احتمالی تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما