شناسهٔ خبر: 67656261 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

ناکامی سارقان بانک در جوادیه؛ پلیس سر بزنگاه رسید

رئيس پليس پيشگيری پايتخت از دستگيری سارقان بانک در محله جواديه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل ازفارس ، سرهنگ علي قاسم پور رئيس پليس پيشگيري پايتخت در تشريح اين خبر بيان داشت: طي اعلام خبر به صدا در آمدن آژير يکي از بانک ها در محله جواديه، بلافاصله واحد گشت کلانتري 117 جواديه در کمتر از پنج دقيقه در محل حاضر شدند.وي گفت: عوامل کلانتري متوجه جابجايي دستگاه عابر بانک شده و جهت بررسي موضوع اقدام کردند که در همين حين به خودروي پرايد که روبروي بانک پارک شده بود مظنون شدند که راننده با رويت ماموران قصد متواري شدن را داشت که عوامل کلانتري طي يک عمليات ويژه پليسي خودرو را متوقف و راننده آن را دستگير کردند.

سرهنگ قاسم پور افزود: در حين بررسي دستگاه عابر بانک، ماموران متوجه حرکاتي داخل شعبه بانک شدند و با بررسي بيشتر مشخص گرديد که فردي داخل بانک است و اين سارق در يک اقدام پيشدستانه پليسي قبل از اينکه موفق به سرقت و فرار شود داخل بانک زمينگير و دستگير شد.اين مقام انتظامي گفت: در بررسي هاي اوليه شعبه بانک مشخص گرديد که متهمان به دليل حضور به موقع و سرعت عمل بالا و هوشياري پليس موفق به سرقت اموال يا وسيله هاي داخل بانک نشده بودند و پس از انتقال متهمان به کلانتري، به جرم خود اعتراف نموده .

 همچنين مشخص گرديد که هر 2 سارق داراي سوابق متعدد کيفري مي باشند. وی گفت: متهمان 33 و 29 ساله جهت بررسي هاي بيشتر و کشف جرائم احتمالي تحويل مراجع قضايي شدند. سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: پليس در هر شرايطي و تمام ساعات شبانه روز با آمادگي بالا و هوشياري و درايت و استفاده از ابزار هوشمند آماده مقابله با اين سارقان و هنجارشکنان است و براي حفظ جان و مال شهروندان تمام تلاش خود را خواهند کرد.  

برچسب‌ها:

نظر شما