شناسهٔ خبر: 67653418 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ادعای رژیم اسرائیل در مورد ترور «محمد ضیف» از رهبران مقاومت فلسطین/ حماس تکذیب کرد

در ساعات اخیر گزارش هایی تایید نشده از ترور «محمد ضیف» رئیس شاخه نظامی حماس در حمله امروز اسرائیل به خان یونس منتشر شد؛ حماس این ادعا را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ منابع اسرائیلی مدعی شدند: نیروی هوایی اسرائیل برای ترور محمد ضیف به طور فشرده و گسترده چندین هدف در خان یونس را بمباران کردند!

رادیو ارتش اسرائیل: ما سعی کردیم محمد ضیف را در حالی که بالای زمین بود و در تونل نبود، ترور کنیم.

رادیو ارتش اسرائیل به نقل از مقامات امنیتی اسرائیل: ما این حمله را حتی به قیمت آسیب رساندن به غیرنظامیان انجام دادیم و تخمین زدیم که ممکن است ده ها تلفات داشته باشد.

روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت: تاکنون مشخص نیست که محمد الضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس در حمله هوایی اسرائیل به خان‌ یونس کشته شد یا از آن جان‌ سالم به در برد.

رادیو ارتش اسرایٔیل: محمد ضیف در اردوگاه المواصی در غرب خان یونس مخفی شده بود.

 رسانه‌ های اسرایٔیلی مدعی شده‌اند در اردوگاه المواصی، علاوه بر محمد ضیف، رافع سلامه فرمانده تیپ خان‌ یونس حماس نیز هدف قرار گرفته‌ است.

 

در همین خصوص بخوانید:

طراح طوفان الاقصی یا محمد ضیف کیست؟

 

 ادعای تلویزیون رژیم صهیونیستی: ارتش اسرائیل تقریباً مطمئن است که ترور "محمد الضیف" موفق بوده، اما شواهد میدانی برای تأیید ترجیحات خود ندارد

آماده شدن برای این عملیات بسیار طول کشید و حمله بسیار دقیق بود.

ضیف و معاونش در زمان حمله در یک ساختمان بین منطقه المواصی و خان‌​​ یونس، در یک محیط غیرنظامی و نه در اردوگاه آوارگان فلسطینی قرار داشتند.

 

 حماس رسما ترور "محمد الضیف" را تکذیب کرد

حماس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله وحشتناک اسرائیل به خان یونس در ساعات اخیر ادعای ترور رهبران این جنبش در آن منطقه غزه را کذب دانست.

حماس یادآور شده که این اولین بار نیست که اسرائیل برای پوشاندن جنایت های خود به غیرنظامیان فلسطینی، ادعای حمله به رهبران مقاومت را مطرح می کند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما