شناسهٔ خبر: 67653109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار در قرارگاه مسکن:

روند اجرای نهضت ملی مسکن در البرز تسریع شود

استاندار البرز گفت: مدیران استان باید با اهتمام ویژه‌ای نسبت به اجرای مصوبات و تحقق برنامه‌ها و اهداف تعیین شده، اقدام کنند چراکه کسب رضایتمندی مردم مهمترین هدف ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه مسکن استان که روز شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضرورت تسریع در آغاز ساخت مسکن در اراضی احصا شده را مورد تاکید قرار داد و از مدیران مربوطه خواست که با جدیت درصدد تحقق مصوبات این قرارگاه باشند.

وی ادامه داد: مردم به ما امید و اعتماد دارند تا گره از مسیر خانه دار شدن آنها برداریم بنابراین باید در این راستا با همت ویژهای اقدامات و برنامهها را دنبال کنیم.

این مسئول افزود: پیمانکاران اجرای نهضت ملی مسکن از طریق برگزاری مناقصه در نقاط مختلف استان تعیین شده و فعالیت آنها در کمترین زمان ممکن آغاز شود.

عبداللهی گفت: موضوعات ثبتی اراضی و همچنین روند اعطای تسهیلات طی جلسات تخصصی مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد.

وی افزود: استان البرز در جانمایی اراضی و ثبت شهرک‌های الحاقی جهت اجرای نهضت ملی مسکن رتبه اول کشور را دارد، بنابراین ضرورت دارد که در ساخت و اجرای طرح نیز رتبه برتر را کسب کند.

استاندار البرز گفت: براساس مصوبات قرارگاه مسکن استان، اقدامات بزرگی در راستای نهضت ملی مسکن در دستور کار است که با هم افزایی و همدلی مسئولان مربوطه به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: مدیران مربوطه که در بخش‌های مختلف اجرای نهضت مسئولیت دارند، باید هماهنگی و تدابیر لازم را داشته باشند در غیر این صورت مورد بازخواست قرار می گیرند.

عبداللهی با بیان اینکه باید جلسات قرارگاه هر هفته برگزار شود، گفت: روند آماده سازی اراضی احصاء شده مورد بازدید و نظارت دوره‌ای و سرزده قرار می گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما