شناسهٔ خبر: 67656037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خدمات دولت سیزدهم اطلاع‌رسانی شود

نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: استانداران و فرمانداران باید درباره خدمات دولت سیزدهم اطلاع‌رسانی فراگیریی انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام‌و المسلمین محمدتقی نقدعلی  در شورای اداری استان اصفهان فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری شهادت سیدالشهدا(ع) را تسلیت گفت و به فلسفه قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و  اظهار داشت: امام حسین(ع) در مسیر کوفه به سمت کربلا می‌فرمایند که برای اقامه دین خدا و اصلاح امت قیام کرده و این کلام کاملا سیاسی و برای حکمرانان قابل استفاده است.

وی در ادامه از مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد و افزود: انتخابات در کمال سلامت و بسیار باشکوه برگزار شد و به همه یاوه‌گویی‌های که در سنوات گذشته پیرامون سلامت انتخابات مطرح می‌کردند، جواب محکمی داده شد و همه مطمئن شدند که در نظام جمهوری اسلامی سالم‌ترین نوع انتخابات برگزار می‌شود و از همه دست‌اندکاران تشکر می‌کنم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دوران شهید رئیسی خدمات بی‌نظیری انجام شد، گفت: استانداران و فرمانداران درباره خدمات دولت سیزدهم  اطلاع‌رسانی فراگیریی انجام بدهند.

وی افزود: حدود یکسال از دوران خدمت ما با دولت قبلی هم‌زمان بود و می‌دانیم که برای پروژه‌ها نتوانستیم ریالی دریافت کنیم و از استاندار و فرمانداران درخواست می‌کنیم که درباره پروژه‌های کلان استان در دولت سیزدهم اطلاع‌رسانی فراگیری انجام دهند.

حجت‌الاسلام نقدعلی در بخش دیگری از سخنانش به بحث تملک دارایی اشاره کرد و گفت: به نظرم توزیع رقم تملک دارایی‌ها تاحدودی نامناسب است؛ درخصوص پروژه‌های نیمه‌تمام نیز  باید توجه داشت که برخی از پروژه‌ها به مراحل نهایی رسیده و با تزریق بودجه کمی کامل خواهد شد و انتظار داریم که رایزنی موجود انجام شود تا این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: ما بنا داریم که در هر امری که بار زمین مانده مردم را از زمین بلند و مشکلات مردم را کم کند، با دولت همکاری کنیم و مواردی که انسان‌های شایسته برای گرفتن رای اعتماد معرفی شوند، بهانه‌ای در کار نخواهد بود. هر چند در انجام وظیفه نظارتی چه در مواجه با تصمیمات غلط و چه رای اعتماد ندادن به اشخاص نالایق کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌های تخصصی در مجمع نمایندگان استان اصفهان خبر داد و گفت: این کمیته‌ها به منظور پیگیری برنامه‌های استان اصفهان و طرح‌هایی که مجمع نمایندگان برای همراهی با نهادهای اجرایی تشکیل شده است.

وی در ادامه به بحث ناترازی برق اشاره کرده و گفت: ما تقویمی برای قطعی برق نداریم اما این قطعی‌های مقطعی مشکلاتی را به ویژه برای چاه‌های کشاورزی ایجاد می‌کند. آموزش و پرورش استان اصفهان در زمینه نیروی انسانی با چالش مواجه است و مردم به موضوع نحوه گزینش نیروهای جدید اعتراض‌هایی داشتند که باید رسیدگی شود.

انتهای پیام/174

نظر شما