شناسهٔ خبر: 67657266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آتش سوزی ارتفاعات دالاهو و گیلان‌غرب مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع ارتفاعات دهستان چله و گواور گیلان‌غرب و ارتفاعات دالاهو پس از ساعت‌ها تلاش مهار شد.

صاحب‌خبر -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به گرمای کم سابقه در مناطق وقوع آتش سوزی اظهار داشت: با تلاش‌های نیروهای مردمی و مجموعه‌های مردم نهاد، منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، جمعیت هلال احمر، سپاه و بسیج و حمایت استانداری و فرمانداری و انجام چندین سورتی پرواز، این آتش‌سوزی‌ها مهار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به حضور میدانی استاندار کرمانشاه و مدیریت عملیات اطفای حریق در روز جمعه 22 تیرماه بیان کرد: حدود 850 نفر روز در اطفا این حریق فعالیت کردند و درهمین راستا دو دستگاه بالگرد جهت هلی‌برن نیروها و آب پاشی در دو منطقه دهستان چله و گواور حضور داشتند.

یگانه افزود: متاسفانه در این حریق در مجموع حدود 500 هکتار از پوشش گیاهی منابع ملی و حدود 10 درصد از مساحت درختان منطقه از بین رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه آتش سوزی‌ها به‌طور عدمه عامل انسانی دارد گفت: لازم است همه مردم در جهت حفاظت از منابع طبیعی تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما