شناسهٔ خبر: 67657296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان خبرداد

دستگیری کلاهبرداری حرفه ای در آذربایجان‌غربی

المیرا عسگری زاده

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری کلاهبرداری حرفه‌ای به بهانه سرمایه گذاری مالی با بیش از ۵۱۰ نفر شاکی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول شکایت تعدادی از شهروندان در یکی از شهرستان‌ها، مبنی بر اینکه فردی در قالب سرمایه‌گذاری مالی سبدگردانی و پرداخت سودی مازاد بر نرخ بانک) اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار آگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد این شخص با به بهانه سرمایه‌گذاری مالی اقدام به کلاهبرداری ۵۱۰ نفر از شهروندان به مبلغ تقریبی ۱۳۶ میلیارد تومان، کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار جهانبخش با بیان اینکه متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه‌گذاری در هر عنوان به مراجع معتبر و هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام

نظر شما