شناسهٔ خبر: 67652193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرده‌برداری از جادو جنبل در مس‌سونگون!

امیررضا گچچی

سرمربی سابق تیم فوتبال مس سونگون ورزقان از وجود سحر و جادو در این تیم پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

برخی در فوتبال ایران برای کسب نتیجه متوسل به جادو جنبل شده‌اند و این چرخه همچنان ادامه دارد.

باشگاه مس‌سونگون ورزقان اخیراً در زمینه سحر و جادو در کانون توجهات بود. در برنامه اخیر لیگ یک شبکه ورزش، این موضوع با مطرح شدن چند مورد به اثبات رسید و حالا باید منتظر واکنش نهادهای نظارتی بود.

مهدی بخشی‌زاده، سرمربی پیشین مس‌سونگون ورزقان در گفت‌وگو با این برنامه تلویزیونی در این رابطه گفت: اوایل فصل یک نفر به من زنگ زد و گفت در آلمان دوره آنالیز دیده و قصد کمک دارد. من هم گفتم هفته دوم ما مقابل دریای بابل بازی داریم و در هتل صحبت کنیم. زمانی که آمد، یکی از دستیارانم به من گفت او که به عنوان آنالیزور خود را معرفی کرده را من می‌شناسم و در کار جادو و جنبل است. همان جا گفتم که ردش کنید برود. همان فرد اصرار داشت که من پول ندارم به تهران برگردم و باید برایم هتل بگیرید. بعد که رفت به من پیامک فرستاد که ببین تیمت را چه کار می‌کنم.

او ادامه داد: آقای میرزاییان بعدا به من گفت که همین آقا استخدام باشگاه شده بود. زمانی که من آن جا بود همین فرد را آورده بودند که علیه من کار کند. فیلم‌هایش هم مشخص است. بعد هم که ما رفتیم به گفته خودشان برای موفقیت تیم یک‌سری کارها می‌کردند؛ مثلا روی نیمکت آب می‌پاشیدند.

آیا مدیرعامل باشگاه هم از این اتفاقات مطلع بود؟ بخشی زاده در پاسخ به این سوال عنوان کرد: من این را نمی‌دانم ولی آقای میرزاییان می‌گفت که این فرد استخدام باشگاه است.

انتهای پیام

نظر شما