شناسهٔ خبر: 67651965 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

فراخوان بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) برای پژوهشگران در دانشگاه صنعتی شریف

بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) فراخوان جدید شرکت در برنامه فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشگران تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به تارنمای http://ysfp.mstfdn.org/ درخواست خود را برای شرکت در برنامه فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان در دانشگاه شریف، ثبت کنند.

این برنامه، مجموعه‌ای از فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت را برای پژوهشگران جوان، فناوران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که سن آنها کمتر از ۴۰ سال است، فراهم می‌آورد. داوطلبان همچنین باید دست‌کم مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند.

مدت زمان این فرصت تحقیقاتی ۶ تا ۱۲ ماه است که این مدت زمان، بسته به شرایط و ملزومات قرارداد نهاد علمی میزبان، تغییر خواهد کرد و تمام هزینه‌های مربوط به بلیط رفت و برگشت، اسکان و پژوهش داوطلبان پذیرفته شده در این برنامه از سوی برگزارکنندگان پرداخت خواهد شد.

بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) و کامستک (کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی) در همکاری مشترک، برنامه حمایت از دانشمندان جوان را با هدف ظرفیت‌سازی و هدایت تولید علم و توسعه فناوری توسط این نسل، در پاسخ به نیازهای کشورهای اسلامی به اجرا درآورده‌اند.

این برنامه،استعدادهای جوان را به آشنایی با دستاوردهای نوین علم و فناوری در جهان اسلام و تبادل یافته‌های جدید از طریق شبکه‌سازی، بهینه‌سازی و تقویت روابط بین‌المللی با هدف توسعه علم و فناوری ترغیب می‌کند.

پیشتر دانشگاه‌ علوم و فناوری ملی پاکستان و دانشگاه کوچ ترکیه، میزبان فرصت‌های تحقیقاتی این برنامه بوده‌اند.

 

 

نظر شما