شناسهٔ خبر: 67651539 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقاومت فلسطین: کشتار خان‌یونس ناشی از بن‌بست اسرائیل است/ ملت فلسطین تسلیم نمی‌شود

تهران- ایرنا- نمایندگان گروههای مقاومت فلسطین کشتار جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را ناشی از شکست تلخ و بن بست این رژیم در میدان نبرد دانسته و تاکید کردند: اشغالگران نمی توانند ملت فلسطین را به تسلیم وادار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه با بمباران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۲۰ نفر را شهید و ۱۲۰ نفر دیگر را زخمی کرد. این منطقه محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

«احمد عبدالهادی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان در گفت و گو با شبکه المیادین در واکنش به این جنایت تاکید کرد: ملت فلسطین تصمیم گرفته است که تا آخر در کنار مقاومت بایستد و پایداری کند.

وی اضافه کرد: دشمن، جنایت های بیشتری را مرتکب می شود و گمان می کند با این جنایت ها، ملت فلسطین و مذاکره کنندگان فلسطینی تسلیم می شوند.

عبدالهادی گفت: رهبران فلسطین از این قتل عام ها و کشتارها درد می کشند ولی تسلیم شروط دشمن صهیونیستی و دولت آمریکا که حامی جنایتکاران است، نمی شوند.

وی بیان کرد: کشتار آوارگان در خان یونس، ناشی از شکست تلخ و بن بست اشغالگران در میدان نبرد است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان نیز گفت: این جنایت ها، اصرار ما بر دستیابی به خواسته هایمان را بیشتر می کند.

«محمد الحاج موسی» افزود: اسیران دشمن بدون پرداخت هزینه آزاد نخواهند شد.

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین نیز اظهار داشت: مقاومت آتش بس موقت و مشروط را نمی پذیرد و اشغالگران در توهم به سر می برند.

«مروان عبدالعال» گفت: مذاکره کننده فلسطینی به جبهه نوارغزه اتکا نمی کند بلکه برغم همه جنایت های اشغالگران، به پشتیبانی و حمایت دیگر جبهه های مقاومت از موضع قدرت مذاکره می کند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مسئول حماس اعلام کرد که، بمباران خان یونس نشان می دهد که رژیم اسرائیل به دنبال دستیابی به توافق نیست.

نظر شما