شناسهٔ خبر: 67656173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جهاد اسلامی: جنایت خان‌یونس از پیش برنامه ریزی شده بود - اکونیوز

اقتصاد ایران: به دنبال کشتار آوارگان خان‌یونس توسط ارتش اشغالگر، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اعلام اینکه دشمن صهیونیستی به دنبال مانع‌تراشی در توافق است، تاکید کرد این جنایات اشغالگران، پایبندی ما را به خواسته‌هایمان افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه واکنش‌ها به کشتار وحشیانه رژیم اشغالگر علیه آوارگان در خان‌یونس، جنبش المجاهدین فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما سکوت و همدستی بین المللی و سستی اعراب در قبال جنایات نسل کشی صهیونیست‌ها علیه غزه را محکوم می‌کنیم که جدیدترین مورد آن کشتار آوارگان بی‌دفاع در خان یونس است.

جنبش مجاهدین تاکید کرد: ما آمریکا را مسئول اصلی این جنایت و همه جنایات سیستماتیک علیه مردم فلسطین می‌دانیم.

از طرف دیگر «محمد الحاج موسی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با المیادین اعلام کرد: این جنایات وحشیانه دشمن پایبندی ما به خواسته‌هایمان را افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی هرگز نمی‌تواند اسرای خود را بدون پرداخت بها تحویل بگیرد.

این مسئول جهاد اسلامی اظهار داشت: ما به خاطر مسئولیتی که در قبال ملت خود داریم، نرمش کافی را در مذاکرات نشان داده‌ایم، اما نتانیاهو موانع جدیدی ایجاد کرده و نمی‌خواهد به توافق برسد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین در واکنش به ادعای صهیونیست‌ها در خصوص ترور محمد الضیف تصریح کرد که ادعاهای اشغالگران مبنی بر ترور رهبران برجسته، قصد و برنامه‌ریزی آن‌ها برای ارتکاب این جنایت را ثابت می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی افزود که کشتار هولناکی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده است، امتداد ادامه جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم به نوبه خود اعلام کرد که مقاومت، هرگز آتش بس مشروط طبق خواسته‌های دشمن را نمی‌پذیرد.

«مروان عبدالعال» از اعضای دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: رژیم اشغالگر هیچ برنامه و چشم اندازی ندارد و تنها زبان زور را می‌فهمد. با وجود همه جنایت‌های وحشیانه‌ای که اشغالگران انجام می‌دهند، اما تیم مذاکره کننده فلسطینی از موضع قدرت عمل می‌کند و نه تنها مقاومت در غزه، بلکه همه گروه‌های مقاومت منطقه، حامی فلسطین و مردم آن هستند.

منابع خبری فلسطین امروز شنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر در غزه شده و جنگنده‌های رژیم اسرائیل چادرهای آوارگان فلسطینی را در منطقه «مواصی» خان‌یونس بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپس اقدام به هدف قرار دادن تیم‌های امدادگران و دفاع مدنی کردند که در حین کمک رسانی به مجروحان بودند.

جنایت وحشیانه‌ای که امروز صهیونیست‌ها در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه مرتکب شدند، بیش از 350 شهید و زخمی در میان آوارگان به جا گذاشته است.

بر اساس این گزارش، بسیاری از مجروحین وشهدا هنوز زیر خاک مدفون شده است.

این درحالی است که صهیونیست‌ها طی یک هفته گذشته در شهر غزه، از هیچ جنایت وحشیانه‌ای علیه آوارگان دریغ نکرده و صدها فلسطینی را به فجیع‌ترین شکل ممکن قتل عام و مجروح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما