شناسهٔ خبر: 67650916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات آذربایجان‌شرقی:

اصناف متخلف در آذربایجان‌شرقی بیش از ۷۵۴ میلیارد ریال جریمه شدند

تبریز- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه نخست امسال اصناف و متخلفان حوزه کالا و خدمات استان، در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۷۵۴ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

صاحب‌خبر -

«صمد حضرتی»، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۷۷۱ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده ۲ هزار و ۸۸۸ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۲۵۰ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۹۹۲ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه بیش از ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی، ادامه داد: در این مدت یکهزار و ۵۷ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و اکنون رسیدگی به ۳۲۷ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۱۴۳ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شده است، یادآور شد: به دنبال رسیدگی به پرونده های یاد شده برای متخلفان در این حوزه بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی، ادامه داد: در این مدت ۱۶۱ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و اکنون رسیدگی به ۲۱ پرونده تخلف در جریان است.

به گزارش ایرنا، سازمان تعزیرات حکومتی یک مرجع تخصصی شبه قضایی جهت رسیدگی به پرونده هایی است که به عهده این سازمان گذشته شده و در سه حوزه رسیدگی به تخلفات صنفی مانند گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و تقلب، بهداشت و درمان مانند رسیدگی به تخلفات داروخانه ها، پزشکان، بیمارستان ها و موسسات پزشکی غیرمجاز و قاچاق کالا و ارز فعالیت می کند.

نظر شما