شناسهٔ خبر: 67655653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی:

محدودیت‌های ترافیکی مشهد از روز قبل تاسوعا اعمال می‌شود

زهرا نیکدل

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در اطراف حرم رضوی خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از روز قبل تاسوعا اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ هادی امیدوار در رابطه با  محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی همزمان با ایام تاسوعا و عاشورا در  گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در اطراف حرم رضوی و متناسب با تردد هیأت‌های  مذهبی محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: در میدان بسیج، میدان پنج‌راه (خیابان نواب صفوی)، تقاطع وحدت، امیرالمومنین، تقاطع شهدای گمنام، میدان شهدا، خیابان گنبد سبز، چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر و در خیابان اندرزگو متناسب با حرکت دستجات عزاداری و هیئات‌، محدودیت تردد داریم.

 رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه در سایر مسیرها نیز  متناسب با تردد هیأت‌های مذهبی ممکن است محدودیت‌هایی  به صورت مقطعی ایجاد شود، گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۵  روز قبل تاسوعا یعنی ۲۴ تیرماه تا پایان مراسم روز عاشورا اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها شبانه‌روزی نبوده و متناسب با تجمعات انجام می‌شود. همچنین اقدامات و محدودیت‌های ترافیکی مربوط به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سال جاری مانند سال‌های گذشته است و متناسب با افزایش یا کاهش دستجات عزاداری تعدیل می‌شود.

سرهنگ امیدوار تصریح کرد: پیش‌بینی شده است میزان تردد در این ایام در سال جاری و در مقایسه با سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما