شناسهٔ خبر: 67655724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه:

طرح‌های صنعتی بزرگی در کرمانشاه در حال اجرا است

فاطمه کمانی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به پیشرفت خوب ‌پروژه‌های صنعتی مصوب سفر رئیس جمهور شهید به استان کرمانشاه، گفت: یکی از مهمترین این ‌پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۲۱۰۰ میلیارد تومان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

عبدالوحید محمدی در حاشیه بازدید از پروژه توسعه صنایع ساختمانی مدلل که امروز (۲۳ تیرماه) انجام شد، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور شهید به استان کرمانشاه حدود ۶۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش صنعت مصوب شد که بیش از ۸۶ درصد این تسهیلات تعیین تکلیف شده است.

وی ادامه داد: از محل این تسهیلات سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در استان صورت گرفته و ‌پروژه‌های بزرگی در دست اجرا است.

محمدی پروژه توسعه صنایع ساختمانی مدلل را یکی از مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان کرمانشاه برشمرد و یادآوری کرد: عملیات اجرایی این طرح از شهریور سال گذشته آغاز شد و اکنون حدود ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی مجموع سرمایه‌گذاری این طرح را ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ۵۰۰ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور شهید به استان کرمانشاه تامین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: این واحد در زمینه تولید انواع گچ‌برگ ساختمانی فعال بوده و با توجه به کیفیت بسیار خوب تولیدات آن، صادرات‌محور خواهد بود.

محمدی از اشتغالزایی قابل توجه این واحد صنعتی نیز یاد کرد که برای ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم، یکصد نفر در معدن این طرح و حداقل ۱۵۰۰ نفر نیز بصورت غیرمستقیم ایجاد شغل خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما