شناسهٔ خبر: 67647247 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار مراکز درمانی در دام پلیس افتاد کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار مراکز درمانی در دام پلیس افتاد

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری مالی و سازمان یافته در مراکز درمانی یکی از استان‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ضرغام آذین معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به گزارشی مبنی بر کلاهبرداری مالی و سازمان یافته در یکی از مراکز درمانی استان‌های مرکزی کشور که سبب نارضایتی و عدم احساس امنیت شهروندان شده بود، رسیدگی این پرونده در دستور کار کارآگاهان عملیات ویژه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد افرادی با تشکیل باند ضمن کسب اطلاعات خصوصی و محرمانه شبکه سلامت (بیماران - پزشکان) و ارتباط با بیماران و پرسنل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در سطح شهر با انجام اقدامات متقلبانه و فریبکارانه به صورت کاملاً حرفه‌ای و سازمان یافته کلاهبرداری و اخاذی می‌کردند.

ضرغام گفت: با توجه به اینکه این اقدامات مجرمانه باعث تشویش و ایجاد احساس ناامنی در مراکز درمانی شده بود و همچنین حساسیت و اهمیت موضوع پی جویی و شناسایی عامل و عاملان دخیل در این پرونده به طور جدی در دستور کار کارآگاهان مرکز عملیات ویژه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های ذاتی پلیس، اشراف اطلاعاتی بر باند‌های تبهکار و ضربه به پیکره مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار است، تصریح کرد: با اقدامات جامع اطلاعاتی و کارآگاهی ضمن شناسایی هویت متهم اصلی که سابقه دار بود پلیس توانست وی را در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و جهت بازجویی به اداره آگاهی منتقل کند.

ضرغام با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان اعضای این باند حرفه‌ای و سازمان یافته ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان و افسران اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه این پلیس، موجب ارتقاء سطح امنیت روانی مراکز درمانی و شبکه سلامت این استان را فراهم کرد که موجبات تقدیر و رضایت‌مندی سایرین را در پی داشت.

نظر شما