شناسهٔ خبر: 67644741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی خیران سلامت «خوشاب» خراسان

سبزوار- ایرنا - مدیرعامل مجمع خیران سلامت خوشاب گفت: خیران سلامت این شهرستان غربی خراسان رضوی در سه ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد ریال در امور سلامت مشارکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمصطفی حسینی روز شنبه در نشست هیات مدیره مجمع خیران سلامت خوشاب، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این مجمع را انجام اقدامات اثربخش در حوزه پیشگیری و سلامت برشمرد و افزود: کمک های خیران سلامت شهرستان به صورت نقدی و غیرنقدی با هدف ارتقای کیفیت خدمات و بهبود شاخص‌های سلامت در اجرای طرح های عمرانی و خرید تجهیزات پزشکی هزینه شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و عضو هیات مدیره این مجمع نیز اظهار کرد: یکی از راههای مؤثر در کاهش هزینه درمانی مردم، استفاده از ظرفیت خیران سلامت است که باید با برنامه‌ریزی در اولویت‌های شناسایی شده به اجرا درآید و از کسانی که تمایل به مشارکت نیک اندیشانه در حوزه سلامت دارند دعوت به سرمایه گذاری شود.

دکتر علی شاهی بر استفاده از ظرفیت های فکری و قدرت مدیریت خیران سلامت نیز تاکید و بیان کرد: در حوزه سلامت، علاوه بر استفاده از تمکن مالی، باید از قدرت مدیریت خیران نیز بهره گرفت چرا که استفاده از هر ۲ ظرفیت فکری و مالی خیران مورد توجه است.

در این نشست که به میزبانی فرمانداری شهرستان خوشاب برگزار شد، مسائل مهم حوزه سلامت شهرستان و نیازهای اولویت دار حوزه های مختلف توسط اعضای هیئت مدیره مجمع خیران سلامت طرح و بر لزوم اولویت بندی و ورود به حل مشکلات مورد اجماع تاکید شد.

«سلطان آباد»، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما