شناسهٔ خبر: 67644605 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شکست گهر کهکشانی و پیروزی مدافع عنوان قهرمانی در هفته اول لیگ برتر فوتسال

در هفته اول لیگ برتر فوتسال گهر شکست خورد اما مس سونگون و گیتی‌پسند پیروز شدند. در هفته اول لیگ برتر فوتسال گهر شکست خورد اما مس سونگون و گیتی‌پسند پیروز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، هفته اول لیگ برتر فوتسال روز گذشته برگزار شد و گیتی‌پسند از همان روز اول به صدرنشینی رسید.

در اصفهان پالایش نفت این شهر ۲ بر صفر مغلوب شهرداری ساوه شد و فولاد هرمزگان با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل پالایش نفت بندرعباس شکست خورد. مصاف سن‌ایچ ساوه و ایرالکو اراک با تساوی یک-یک و دیدار هیات فوتبال قم با فولاد زرند ایرانیان با تساوی دو-دو خاتمه یافت.

در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم گهرزمین پرستاره با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کراپ الوند شد. مس سونگون در ورزقان ۶ بر ۲ سفیر گفتمان را شکست داد. گل‌های مس را مهدی‌خانی، پارساپور، شجری (۲ بار) فخیم و سبزی به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند، مدافع عنوان قهرمانی در مشهد فرش‌آرا را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد. گل‌های گیتی را امیرحسین داوودی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، سعید  احمدعباسی و محمدحسین درخشانی به ثمر رساندند.

با پایان یافتن بازی‌های این هفته، گیتی‌پسند به دلیل داشتن تفاضل بهتر نسبت به رقبا صدرنشین شد و پس از این تیم، مس، پالایش نفت بندرعباس، شهرداری ساوه و کراپ الوند در جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما