شناسهٔ خبر: 67646705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته اول لیگ برتر فوتسال؛

از دربی داغ هرمزگان تا خط و نشان گیتی پسند و مس برای حریفان

میثم احمدی

هفته اول لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۷ دیدار به پایان رسید و دو تیم مدعی گیتی پسند و مس سونگون شروع مقتدرانه ای داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال روز جمعه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد و دو تیم گیتی پسند و مس سونگون در گام نخست توانستند عملکرد چشمگیری از خود به نمایش بگذارند.

شکست تیم تازه لیگ برتری شده

تیم تازه لیگ برتری شده پالایش نفت اصفهان در نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر میزبان شهرداری ساوه بود. شاگردان رضا صادقی در این دیدار موفق نشدند به گل برسند و با دو گل عرفان حسین زاده و امیرحسین ابطحی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شدند.

رضا صادقی سرمربی پالایش نفت اصفهان در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان من تمام توان خود را گذاشتند و اگر ۲ اشتباه بچگانه نبود می توانستیم حتی پیروز بازی باشیم. از داوران خواهش می کنم که با تمرکز بهترین به مسابقات بیایند. دو پنالتی صد در صد برای ما نگرفتند و اخطارهای بیهوده ای به بازیکنان دادند. اگر امروز تمرکز بهتری داشتیم و قدر موقعیت ها را می دانستیم می توانستیم با اختلاف برنده شویم. ما تیم جوانی دادیم و امروز ۳-۴ نفر از بازیکنان با ۱۸ ساله و ۲۰ ساله بودند و عملکرد خوبی داشتند. مطمئن هستم ما در رده های میانی جدول قرار خواهیم گرفت.

رضا لک سرمربی شهرداری ساوه هم گفت: از تیم خوب پالایش نفت به جهت میزبانی خوب تشکر می کنیم. سعی کردیم دروازه خود را بسته نگه داریم و سپس به گل برسیم. توانستیم بازی را مدیریت کنیم. داوری بازی خوب بود. در نیمه دوم بازی فیزیکی شد. اما صحنه بحث برانگیزی نداشتیم و با توجه به شرایط بازی، عملکرد داوری مناسب بود. ما تیم جوانی با حضور بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله داریم. سعی ما این است که شرایط خود را تثبیت کنیم و مقام تک رقمی داشته باشیم. ما ضعیف ترین بودجه لیگ را داشتیم و با ۱۰ میلیارد تومان، تیم را جمع کردیم.

از دربی داغ هرمزگان تا خط و نشان گیتی پسند و مس برای حریفان

شکست خانگی ستاره های سیرجانی
تیم فوتسال گهرزمین با تیمی پرستاره پا به فصل جدید لیگ برتر گذاشت اما در گام نخست برابر کراپ الوند تن به شکست غیرمنتظره ای داد و با نتیجه ۲ بر صفر و در یک دیدار خانگی مغلوب کراپ الوند شد. گل های کراپ الوند در این دیدار را سجاد یوسف خواه و احمداسماعیل پور به ثمر رساندند.
سید مسلم حسینی مدیرعامل گهرزمین در پایان این دیدار گفت: بازی زیبایی بود اما نتیجه زیبایی نبود. تیم ما تیم قدرتمندی است و هدف گذاری های مشخصی داریم و روز به روز بهتر خواهیم شد. دست تک تک مردم را که در این هوای گرم یک دل و یک صدا آمدند و ما را تشویق کردند می بوسم. امیدوارم در آخر فصل اتفاقات خوبی بیفتند و بتوانیم مردم سیرجان را خوشحال کنیم.

جهانشاهی سرمربی گهرزمین هم گفت: امروز شانس با ما یار نبود و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. تیم حریف ۲ موقعیت داشت که از اشتباه ما به دست آمد. اینکه بازیکنان تیم کراپ چندین بار خودشان را زمین انداختند در شان تیم کراپ نیست و چیز جالبی نیست. همه تیم های ما باید رو به بازی جوانمردانه بیاورند. امروز بدشانس بودیم اما تلاش می کنیم در پایان فصل، جایگاهی در خور مردم سیرجان داشته باشیم.

توقف سن ایچ برابر ایرالکو
تیم های سن ایچ ساوه و ایرالکو هم در روزی که شاهد یک دیدار کم گل بودیم رو در روی هم قرار گرفتند و با تساوی یک به یک متوقف شدند. تک گل سن ایچ ساوه در این دیدار را مسعود عباسی به ثمر رساند و گل ایرالکو توسط میثم خیام وارد دروازه حریف شد.

حسین صبوری سرمربی سن ایچ ساوه پس از این دیدار گفت: برای ما بازی خوبی نبود و چیزهایی را که تمرین کرده بودیم نتوانستیم در زمین اجرا کنیم. ما باید امتیازات بازی در زمین خودی را به طور کامل بگیریم. در نیمه اول به هیچ عنوان خوب نبودیم. باید بیشتر کار و تمرین کنیم و بیشتر این مساله به من بر می گردد که باید تمرینات بهتری انجام دهیم. تیم ایرالکو بازیکنان و کادر خوبی دارد و بازی خوبی انجام دادند و به چیزی که می خواستند رسیدند. گرمای سالن در این دیدار برای هر دو تیم بود و تیم ما هم به اندازه تیم ایرالکو با گرما مواجه بود.

مسعود کیانفر سرمربی تیم ایرالکو هم گفت: ما به کار تاکتیکی خود ایمان داشتیم. مشکل ما مشکل بدنی است و دیرتر از بقیه تیم ها کار را شروع کردیم. امروز گرمای سالن اذیت کننده بود و روی روند تیم ما تاثیرگذار بود. اگر موقعیت های ما گل می شد با نتیجه خوب برنده بازی می شدیم. خدا را شکر جلوی تیمی که فصل گذشته چهارم شد توانستیم با امتیاز خارج شویم. سن ایچ تیمی است که ساختار بالای جدولی دارد ولی ما هدف مند به این بازی آمدیم و کاملاً تیم سن ایچ را آنالیز کرده بودیم.

از دربی داغ هرمزگان تا خط و نشان گیتی پسند و مس برای حریفان

مس سونگون مقتدرانه شروع کرد
تیم فوتسال مس سونگون در حالی که میزبان سفیر گفتمان بود توانست با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ حریف خود را در هم بکوبد. مس سونگون که در این فصل از بازیکنان مطرحی بهره می برد با هدایت حمید بیغم شروع مقتدرانه ای داشتند. مس سونگون در این دیدار به دلیل محرومیت هواداران خود را در اختیار نداشت. شاگردان رضا زرخانلی در حالی که در نیمه اول نمایش خوبی مقابل میزبان خود ارائه دادند در نهایت بازی را واگذار کردند. مرتضی صاحبقران و امیر حسین تقوی گلزنان سفیر گفتمان در این بازی بودند.

برای مس سونگون هم مهدی مهدی‌خانی، محمد شجری (۲ گل)، مجتبی پارساپور، فرهاد فخیم و حسین سبزی گلزنی کردند.

حمید بیغم سرمربی مس گفت: ما امروز بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و با تجربه بازیکنانمان برنده شدیم. ذهنیت ما امروز این بود که باید برنده از زمین خارج شویم. ما روز به روز بهتر خواهیم شد و امیدوارم با کمک تماشاگران بهترین نتیجه را بگیریم. سفیر تیم خیلی خوبی بود و مطمئناً در ادامه بازی های بهتری از این تیم خواهیم دید.

تساوی هیات فوتبال قم با فولاد زرند
تیم فوتسال هیات فوتبال قم در حالی میزبان فولاد زرند ایرانیان بود که با نتیجه تساوی ۲ به ۲ متوقف شد. در این دیدار برای هیات فوتبال قم علیرضا روحانی و شهاب بشری دوست گلزنی کردند. گل های فولاد زرند ایرانیان را هم پژمان بهادیوند و هاشم شیرعلی به ثمر رساندند.

یدالله یامولا سرمربی هیات قم پس از تساوی خانگی گفت: ما در ۱۰ - ۲۰ روز تیم را جمع کردیم و رو در روی فولاد زرند قرار گرفتیم. با توجه به تیم فولاد که بسیار سرحال و خوب بود توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و منجر به تساوی ۲ به ۲ شد.

از دربی داغ هرمزگان تا خط و نشان گیتی پسند و مس برای حریفان

شروع مقتدرانه گیتی پسند

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم که در فصل گذشته با اقتدار عنوان قهرمانی را از آن خود کرد در گام نخست فصل جدید هم شروع مقتدرانه ای داشت و توانست با نتیجه پرگل ۵ بر صفر حریف نام آشنای خود را از پیش رو بردارد و برای همه رقبا خط و نشان بکشد.

محمد کشاورز سرمربی صنایع گیتی پسند اصفهان پس از برتری خارج از خانه گفت: بازی خوب و باکیفیتی بود. هر دو تیم فوتسال خوبی بازی کردند اما ما تیم بهتری بودیم و فرصت های بهتری خلق کردیم. شروع لیگ همیشه سخت است و این پیروزی بسیار خوب بود و امیدوارم هفته به هفته پیشرفت کنیم.

احمد شفیعی سرمربی فرش آرا مشهد گفت: به تیم گیتی پسند تبریک می گویم. بازیکنان ما جنگیدند و تا لحظه آخر تلاش کردند. اینکه تیم ما دیر جمع شد شاید دلیل این نتیجه باشد. هیچ بهانه ای نیست اما اگر پیش فصل خوبی داشتیم می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. ما تا ۴۸ ساعت پیش از بازی برای سالن هم مشکل داشتیم.

دربی جذاب و پرگل هرمزگان

پرگل ترین دیدار هفته اول لیگ برتر در هرمزگان برگزار شد و تیم پالایش نفت بندرعباس توانست با نتیجه ۶ بر ۳ از سد فولاد هرمزگان عبور کند.

علی امیری سرمربی فولاد هرمزگان گفت: بازی بسیار خوبی بود.یک خطاهای بیهوده گرفتند و ۱۲ دقیقه مانده با پایان بازی، تیم ما را ۵ خطا کردند. من توقع بیشتری از داور بازی داشتم. از کمیته داوران و سازمان لیگ خواهش می کنم توجه بیشتری داشته باشند. برنده واقعی این بازی مسولان و مدیران هر دو تیم بودند که با جمع کردن این تیم ها توانستند کاری کنند در استان هرمزگان تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

عباس روزپیکر سرمربی پالایش نفت بندرعباس پس برتری در دربی بندرعباس گفت: بازی سختی بود. در اولین بازی لیگ، تیم ها در شرایط ایده آل خود نیستند. ما کار را بد شروع کردیم و در کارهای دفاعی تمرکز نداشتیم. اما به مرور شرایط بهتری را رقم زدیم. این برد را به هوادارانی تقدیم می کنم که دلسوزانه از تیم حمایت کردند.

جدول لیگ برتر در پایان هفته اول به شرح زیر است:

از دربی داغ هرمزگان تا خط و نشان گیتی پسند و مس برای حریفان

نظر شما