شناسهٔ خبر: 67638325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه سیراف:

حل مشکلات اقتصادی مردم از مهمترین مأموریت‌های دولت چهاردهم است

حوزه/ حجت‌الاسلام عاشوری گفت: حل مشکلات اقتصادی مردم از مهمترین مأموریت‌های دولت چهاردهم خواهد بود و رئیس جمهور منتخب بایست در تحقق این مهم کوشا باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن بیان روایتی از امام حسین(ع) در خصوص رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: ماجرای کربلای امام حسین(ع) یک پیام دارد و یک پیامد نیز در پی داشت.

حجت‌الاسلام عاشوری افزود: پیام کربلا روشن است و آن مبارزه با ظلم و همچنین طلب حق و حق محوری است ولی به پیامدهای آن کمتر توجه کردیم.

امام جمعه سیراف ابراز کرد: از پیامدهای کربلا سازندگی فوق‌العاده آن و ماندگاری این قیام مقدس است.

حجت‌الاسلام عاشوری اظهار کرد: اراده الهی بر ماندگاری قیام امام حسین(ع)، عمل صالح و جامعیت قیام از دلایل مانایی قیام کربلاست.

وی حضور پررنگ مردم شهرستان کنگان پای صندوق‌های رأی را تحسین کرد و گفت: شما ندای رهبر عزیز را لبیک گفتید و با حضور پرشور خود برگی زرین از تاریخ این مرزوبوم را به خوبی ورق زدید.

امام جمعه بخش سیراف، شرکت نزدیک به ۵۰ درصدی در انتخابات را تجلی دوباره مردم سالاری دینی خواند و خاطرنشان کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم از مهمترین مأموریت‌های دولت چهاردهم خواهد بود و رئیس جمهور منتخب بایست در تحقق این مهم کوشا باشد.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به سالروز مقاومت۳۳ روزه حزب‌الله در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، یادآور شد: اگر آن روز مشکل غرب جلوگیری از خرید تسلیحات ابتدایی برای ایران بود، امروز مشکل او جلوگیری از انتقال بروزترین تسلیحات از ایران به نیروهای مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما