شناسهٔ خبر: 67633058 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کتاب «جاده جنگ» متمایز با سایر رمان ها است - اکونیوز

اقتصاد ایران: مشهد- نویسنده حوزه ادبیات داستانی دفاع مقدس با اشاره به اینکه مخاطب با مطالعه جاده جنگ به وجوه تمایز او با سایر آثار پی می برد، گفت: این اثر از حیث شخصیت غنی و از اندیشه و خرد لبریز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرداد شامگاه پنجشنبه در نشست عصر فرهنگ خراسان در راستای بزرگداشت منصور انوری نویسنده پیشکسوت خراسانی و تجلیل از اثر جاده جنگ به شاخصه‌های اثر اشاره و اظهار کرد: نویسنده صاحب سبک و صاحب ذوق به فراست دریافته است که برای نمایاندن جوانب مختلف انقلاب باید از ۲۲ بهمن و خرداد ۴۲ فراتر رود و از این رو نقطه شروع را جاده شهریور ۱۳۲۰ انتخاب می‌کند.

نویسنده حوزه ادبیات داستانی دفاع مقدس گفت: نویسنده در رمان شعار نمی‌دهد و شعر نمی‌گوید و موعظه نمی‌کند بلکه به خلق دیالوگ‌های جان دار رمان را برای مخاطب دلکش و خواندنی می‌کند.

وی ابراز کرد: آقای انوری در جاده جنگ بستر و لوکیشن را خراسان، بینالود، مشهد، سرخس و درگز انتخاب کرده است تا دین خود را به این مردم ادا کند.

مهرداد با اشاره به اینکه مخاطب با مطالعه "جاده جنگ" به وجوه تمایز او با سایر آثار پی می‌برد، گفت: این اثر کار بدیع و فاخری است و چند حوزه تاریخ، دین، تمدن و زهد و عرفان را به تصویر می‌کشد.

نویسنده حوزه ادبیات داستانی دفاع مقدس به ویژگی‌های منحصر به فرد این اثر اشاره کرد و گفت: جاده جنگ از حیث شخصیت غنی است و صحنه و مکان وسیع و اندیشه و خرد لبریز است.

نظر شما