شناسهٔ خبر: 67627030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی شهرک دانش‌ بنیان صنعتی در اردبیل - اکونیوز

اقتصاد ایران: اردبیل- استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان در استان اردبیل آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان و زیست فناورانه در اردبیل، اظهار کرد: با حضور اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان و زیست فناورانه با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی و مساحت ۱۷ هکتاری در مسیر کورائیم آغاز شد.

وی تصریح کرد: این شهرک فاز ۲ اولین شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان کشور در استان اردبیل بوده و در حال حاضر آماده‌سازی مجموعه زیرساخت‌های آن انجام می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: با اجرای این شهرک صنعتی خصوصی زیست فناورانه با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی و مساحت ۱۷ هکتاری، ۵۰ شرکت دانش بنیان و واحدهای فناور در آن مستقر می‌شوند که زمینه اشتغال یک‌هزار نفر در این واحدها فراهم می‌شود.

عاملی با اشاره به هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تأمین آب، برق و گاز افزود: با اتخاذ تصمیمات لازم، اقدامات دستگاه‌ها ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود و در سه تا چهار ماه آینده نیز شبکه‌های داخلی این شهرک تکمیل و آماده واگذاری می‌شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با جمع شدن شرکت‌های دانش بنیان در این شهرک، زمینه اشتغال فنی و تخصصی در آن فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در بازدید میدانی استاندار اردبیل و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از طرح تولیدی دیگری در منطقه کورائیم، تصمیمات لازم برای رفع مشکل این واحد نیمه‌کاره مبنی بر تأمین آب شرب اتخاذ شد.

نظر شما