شناسهٔ خبر: 67629139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال؛

نمایندگان اصفهان به دنبال کسب امتیاز در نخستین دیدار فصل

اصفهان - ایرنا- تیم های پالایش نفت و گیتی پسند فردا در هفته نخست لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۳ در اصفهان و مشهد به مصاف شهرداری ساوه و فرش آرای مشهد می روند و امیدوارند با دست پر لیگ برتر را آغاز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۳ باشگاه های کشور از فردا با حضور ۱۴ تیم در شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، ساوه، قم، بندرعباس و سیرجان از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.

در هفته نخست ۲ تیم اصفهانی نفت و گیتی پسند به ترتیب در اصفهان و مشهد به مصاف تیم‌های شهرداری ساوه و فرش آرای مشهد می روند.

امسال، نخستین سال حضور نفت اصفهان در لیگ برتر فوتسال است و این تیم جوان امیدوار است فردا بتواند ۲ امتیاز دیدار خانگی مقابل شهرداری ساوه را از آن خود کند.

قضاوت دیدار پالایش نفت اصفهان با شهرداری ساوه بر عهده محمدجواد احتشام و مجتبی بختیاریان و علیرضا حسن زاده است و وقت نگهدار حمیدرضا طیب طاهری و ناظر این بازی علیرضا عبدالغنی است.

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته نخست گیتی پسند مدافع عنوان قهرمانی فردا در مشهد از ساعت ۱۶ به مصاف فرش آرا این شهر می رود و شاگردان محمد کشاورز در حالی با فرش آرا در گام اول لیگ رقابت می کنند که با خارج شدن از دوران بدنسازی و انجام چند دیدار دوستانه آماده حضور در لیگ برتر فوتسال هستند.

قرمز پوشان اصفهانی با حفظ شاکله اصلی تیم خود از سال قبل و اضافه شدن چند بازیکن جدید به دنبال رقم زدن فصلی خوب برای خود هستند.

امسال محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، مسعود یوسف، علیرضا رفیعی پور، امیر حسین داوودی، بهمن جعفری، علی خلیلوند، محمد جواد صفری، یوسف امینی، سعید احمد عباسی، پوریا خرمن بیز و مهدی بصیرت برای حضور در رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا، با گیتی پسند قرار داد بسته اند.

در سوی دیگر میدان شاگردان احمد شفیعی در فرش‌آرای مشهد شامل قدرت بهادری، سعید سروری، حامد عبداللهی، حمید قهرمانی، سینا اسدی، سینا خادم، احمدرضا حسن پور و حامد امانی بدنبال جبران شکست های خود در ۲ دیدار فصل گذشته و تورنمنت چهار جانبه سفیر هستند.

شفیعی همچنین، محسن محمدزاده که سابقه حضور در فرش آرا و لیگ تاجیکستان را دارد جذب کرده است و با این نفرات به دیدار پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال ایران یعنی گیتی پسند می رود.

تیم فرش آرای مشهد حسین محمدی عضور تیم ملی افغانستان را جذب کرده است که این بازیکن، بعد از مسابقات جام جهانی فوتسال برای فرش آرا در لیگ برتر فوتسال به میدان خواهد رفت.

لازم به یادآوری است تیم فوتسال فرش آرا مشهد با ۱۲ سال سابقه در لیگ برتر از تیم ها با سابقه این لیگ بشمار می رود.

قضاوت دیدار فرش آرا مشهد با گیتی پسند اصفهان نیز برعهده داوران اسماعیل کمربسته، مرتضی شعبانی و ارسلان میرزاده است و وقت نگهدار، آرمین ابراهیمی و ناظر بازی سیدصادق موسوی است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

نظر شما