شناسهٔ خبر: 67626830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کارگروه میدانی تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل؛

عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش‌بنیان آغاز شد

ابراهیم‌ عزیززاده

با حضور استاندار اردبیل و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش‌بنیان و زیست فناورانه با سرمایه‌گذاری ۸۰میلیارد تومانی و مساحت ۱۷ هکتاری در مسیر کوراییم آغاز شد.

صاحب‌خبر -

سیدحامد عاملی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش‌بنیان و زیست فناورانه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شهرک فاز ۲ اولین شهرک صنعتی خصوصی دانش‌بنیان کشور در استان اردبیل بوده و در حال حاضر آماده‌سازی مجموعه زیرساخت‌های آن انجام می‌شود.

وی افزود: با اجرای این شهرک صنعتی خصوصی زیست فناورانه با سرمایه‌گذاری ۸۰میلیارد تومانی و مساحت ۱۷ هکتاری، ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و واحدهای فناور در آن مستقر می‌شوند که زمینه اشتغال ۱۰۰۰ نفر در این واحدها فراهم می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تأمین آب، برق و گاز، ادامه داد: با اتخاذ تصمیمات لازم، اقدامات دستگاه‌ها ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود و در ۳ تا ۴ ماه آینده نیز شبکه‌های داخلی این شهرک تکمیل و آماده واگذاری می‌شود.

عاملی تصریح کرد: تلاش می‌شود با جمع شدن شرکت‌های دانش‌بنیان در این شهرک، زمینه اشتغال فنی و تخصصی در آن فراهم شود.

در بازدید میدانی استاندار اردبیل و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از طرح تولیدی دیگری در منطقه کوراییم، تصمیمات لازم برای رفع مشکل این واحد نیمه‌کاره مبنی بر تأمین آب شرب اتخاذ شد.

انتهای پیام

نظر شما