شناسهٔ خبر: 67628004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خبر داد

عزم دولت و مجلس برای حل مشکلات برنجکاران مازندرانی

ساری - ایرنا - نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بدون تردید در سال جاری ارز ترجیهی برای واردات برنج تخصیص نمی یابد، گفت: دولت و مجلس برای حل مشکل برنجکاران مصمم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد فاطمی روز پنجشنبه در آیین اولین برداشت برنج از شالیزارهای بابل اظهار کرد: در شرایط فعلی کوتاه کردن دست دلالان در این محصول راهبردی یکی از ضرورت های فوری در راستای حمایت از تولید کنندگان است.

وی افزود: در سال جاری نه تنها تخصیص ارز ترجیهی برای واردات برنج حذف می شود بلکه صادرات این محصول هم به پایین ترین حد ممکن خواهد رسید.

فاطمی با اشاره به این که وزارت جهاد کشاورزی قول داده تا در ۶ ماه آینده که زمان برداشت و عرضه برنج در بازار است واردات برنج انجام نشود، اظهار کرد: ورود برنج های خارجی از گمرک به مازندران به هر شکل ممکن باید گرفته شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که قیمت نهاده های کشاورزی بسیار افزایش یافته است، بیان کرد: قیمت های فعلی برنج برای این محصول راهبردی هیچ صرفه اقتصادی برای کشاورز نخواهد داشت.

فاطمی تصریح کرد: در آخرین سفر رئیس جمهور شهید به مازندران حل مشکل برنج کاران از دغدغه های جدی آیت الله رئیسی بود که تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دخالت دلالان در این بخش داده شود.

عزم دولت و مجلس برای حل مشکلات برنجکاران مازندرانی

نظر شما