شناسهٔ خبر: 67624508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین:

محله ایران‌آباد اردبیل نیازمند مدرسه است

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: محله ایران آباد شهر اردبیل مدرسه ندارد و مسئولان باید نسبت به تامین زمین احداث فضای آموزشی ۱۲ کلاسه در آن اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ،صدیف بدری روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات احداث پردیس فرهنگی ، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محله وحدت شهر اردبیل اظهار کرد: در صورت تامین زمین با همت شهرداری و شورای شهر یا سایر دستگاه‌ها در محله ایران‌آباد اردبیل طی یک ماه اعتبار لازم برای ساخت مدرسه را تامین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: محله وحدت اردبیل نخبه‌خیز است و مردم این منطقه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها حضور خوبی داشته‌اند اما محله از نظر زیرساخت‌های فرهنگی ، ورزشی و تفریحی به حمایت و توجه نیاز دارد.

وی در خصوص آغاز عملیات احداث پردیس فرهنگی ، هنری محله وحدت اردبیل نیز گفت: اعتبار لازم برای احداث پردیس در قانون بودجه لحاظ شده است و مسئولان در تامین اعتبار این پروژه همکاری کردند.

وی افزود: عملیات احداث این پردیس بر عهده اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهارامیدواری کرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نسبت به تامین اعتبار بیشتر برای افزایش فضاهای فرهنگی ، هنری محله‌های کم‌برخوردار اردبیل اقدام کند.

به گزارش ایرنا ، در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در ۱۱ هزار و ۸۰۰ کلاس درس و با راهنمایی و هدایت ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم و فرهنگی تحصیل کردند ولی به گفته کلام‌الله صفری ، مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل، به علت افزایش شمار دانش‌آموزان و فرسوده بودن تعدادی از مدارس موجود، این استان نیاز به ۶ هزار و ۸۰۰ کلاس درس جدید دارد.

نظر شما