شناسهٔ خبر: 67621166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان:

هنر و فرهنگ زنجان در حد ظرفیت‌های آن پیشرفت نکرده است

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان گفت: هنر و فرهنگ و فعالیت‌های هنری در حد ظرفیت‌های این استان پیش نرفته است.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجتبی نادعلی در نشست خبری آفرین‌واره راوی عشق با اشاره به اینکه ظرفیت‌های ناشناخته زیاد و فرهنگ غنی در این استان وجود دارد که دنیای بیرون تشنه شنیدن آن‌ها است، اظهار کرد: باید با همسایگان، کشورهای اسلامی و کشورهای در حال توسعه و توسعه‌یافته تعامل کنیم و این فرهنگ را به آن‌ها نشان دهیم.

وی افزود: به عنوان نماینده وزارت خارجه وظیفه شناسایی و انعکاس ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، اقتصادی و سایر موارد در استان را برای گسترش تعامل بین کشورهای مختلف بر عهده داریم.

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان با بیان اینکه زنجان در حوزه‌های تجاری، صنعتی و اقتصادی پیشرفت نسبی خوبی داشته است، یادآور شد: بخشی از این موفقیت مرهون منابع خدادادی استان و بخش دیگر مربوط به اهتمام شهروندان برای کسب روزی حلال بوده است.

وی تصریح کرد: شاعر، فیلسوف و هنرمند در استان زنجان کم نیست، اما امروز هنر و فرهنگ و فعالیت‌های هنری در حد ظرفیت‌های استان پیش نرفته است.

نادعلی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: این تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند مبنایی برای گسترش همکاری دو نهاد در وزارت‌خانه‌ها و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی باشد.

نظر شما