شناسهٔ خبر: 67620454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛

کین: یک بازی دیگر تا تاریخ سازی فاصله داریم

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛ هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، پس از پیروزی 2-1 مقابل هلند و راهیابی به فینال یورو 2024، در مورد گل پیروزی‌بخش اولی واتکینز و بازی فینال مقابل اسپانیا صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امشب در چارچوب مرحله نیمه نهایی یورو 2024، هلند و انگلیس به مصاف هم رفتند. بازی با برتری هلند آغاز شد و این تیم در دقیقه 7 توسط ژاوی سیمونز به گل اول دست یافت. اما انگلیس در دقیقه 18 با پنالتی هری کین بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی، هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند، اما هیچکدام نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند. بازی تا دقیقه 91 با نتیجه 1-1 مساوی دنبال می‌شد تا اینکه در یک ضدحمله برق‌آسا، انگلیس به گل برتری دست یافت. واتکینز که در دقیقه 81 به جای هری کین، کاپیتان و گلزن برتر انگلیس، به میدان آمده بود، در 13 دقیقه حضور خود، تأثیری غیرقابل انکار بر روند بازی گذاشت و به عنوان ناجی تیمش در این دیدار حساس ظاهر شد. او در دقیقه 91 با یک حرکت انفرادی تماشایی و شوت دقیق، دروازه هلند را باز کرد و گل دوم انگلیس را به ثمر رساند.

کین، با تمجید از عملکرد واتکینز گفت: "واتکینز گلی فوق‌العاده به ثمر رساند. در اواخر بازی کمی خسته بودیم، اما با چنین گلی، کاملاً استحقاق پیروزی داشتیم."

سپس کاپیتان سه شیرها در مورد بازی فینال مقابل اسپانیا گفت: "بازی مقابل اسپانیا بی‌شک بسیار سخت و دشوار خواهد بود. یک بازی واقعاً دشوار. فقط یک بازی دیگر تا تاریخسازی فاصله داریم."

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما