شناسهٔ خبر: 67620398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛

فن‌دایک: داور بعد از بازی فوراً به رختکن فرار کرد!

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛ ویرژیل فن دایک پس از شکست تیم ملی هلند مقابل انگلیس در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴، از عملکرد داور انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی هلند در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴، با نتیجه ۲-۱ مغلوب انگلیس شد. در این بازی نارنجی‌پوشان ابتدا گل برتری را به ثمر رساندند اما یک پنالتی جنجالی به سود انگلیس باعث شد بازی مساوی شود و سپس در ثانیه‌های پایانی اولی واتکینز گل برتری سه شیرها را وارد دروازه هلند کرد.

پس از پایان بازی، ویرژیل فن‌دایک، در مصاحبه‌ای، احساسات خود را با تلخی بیان کرد. او گفت:«هیچ کلمه‌ای برای بیان این شرایط ندارم. دریافت گل در لحظات پایانی، واقعاً وحشتناک است. این اتفاق بسیار دردناک است.»

او ادامه داد:«باید اینجا بایستم، اما حتی نمی‌دانم چه بگویم. این واقعاً دردناک است. داور بلافاصله پس از سوت پایان بازی به داخل رختکن دوید، این نکته خود گویای بسیاری از چیزهاست.»

فن دایک به وضوح از نتیجه و نحوه قضاوت بازی ناراضی بود و افزود:«به بازی فکر می‌کنم و قلبم درد می‌گیرد. همه چیز بر علیه ما بود. هم بدشانس بودیم و هم تصمیمات داوری علیه ما بود. ترجیح می‌دهم چیزی نگویم و البته نمی‌توانم زیاد حرف بزنم چون بسیار ناراحتم و فکر کردن به بازی من را بیشتر ناراحت می‌کند.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما