شناسهٔ خبر: 67617277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

بازدید معاون شرکت ساخت از پروژه های راه‌سازی محور های ایلام- مهران و ایلام- بدره -دره شهر

معاون ساخت و توسعه راه‌ها، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملپونقل کشور به همراه معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام از پروژه‌های راه‌سازی استان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)،  محمد رضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌ها، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ضمن بازدید از مراحل اجرای پروژه های راهسازی استان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ، ریالی ، مطالبات و مسائل مربوط به شرکتهای پیمانکار راهسازی قرار گرفت.

تاج بخش معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن ارائه گزارشی در مورد مطالبات پیمانکاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه های راهسازی محور ایلام- مهران گفت: خوشبختانه در طول یم سال اخیر دو تونل مهم محور ایلام- مهران به صورت تکمیل شده و استاندارد زیر بار ترافیک رفت و با انجام این مهم در اربعین سال جاری دیگر شاهد گره ترافیکی قابل توجهی نخواهیم بود و ایمنی مسیر نسبت به سالهای گذشته که جاده دو بانده بود کاملاً تأمین شده است.

وی افزود: عمده فعالیت و تمرکز راه و شهرسازی استان برای اربعین امسال در نقطه رانشی مسیر ایلام- مهران است که برای مهار رانش کوه در این قسمت تا کنون نیمی از ۳۰۰ شمع پیش بینی شده حفاری و اجرا شده، نزدیک به ۸۰۰ متر دیوار نگه دارنده بر روی این شمع ها احداث گردیده و پایه پل روگذر مسیر نیز بتن ریزی شده و در مجموع پروژه قطعه ۲ کیلومتری رانشی حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد: برای اربعین امسال نیز به مانند سال گذشته مسیر برگشت از مهران به صورت موقت در این دو کیلومتر رانشی ایجاد خواهد شد تا شاهد  مشکل و گره ترافیکی در مسیر نباشیم و پس از اربعین تکمیل این پروژه ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است پروژه های تقاطع غیر همسطح ملکشاهی و چهار خطه فرودگاه تا تقاطع ملکشاهی نیز از دیگر طرح های مورد بازدید توسط معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بود.

نظر شما