شناسهٔ خبر: 67618567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل آب و فاضلاب کرمانشاه:

آب شرب شهر شروینه و روستاهای تابعه در شهرستان جوانرود پایدار شد

کرمانشاه- مدیرعامل آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: آب شرب شهر شروینه و روستاهای تابعه در شهرستان جوانرود پایدار شد.

صاحب‌خبر -

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آبرسانی به شهر شروینه در فاصله ۱۷ کیلومتری شهرستان جوانرود و جمعیتی یک هزار و ۴۷ نفری، اظهار کرد: بر اساس اقدامات انجام شده آب شرب پایدار به شهر شروینه و سه روستا از توابع این شهر پس از ۸ روز تلاش مستمر اکیپ حوادث و اتفاقات این امور نتیجه داد.

وی افزود: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر افت فشار آب در سطح شهر شروینه و روستاهای بیوله، حوزی سید مراد و ده توت بلافاصله موضوع در دستور کار پرسنل این امور قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از حفاری و ۲۳ مورد گمانه‌زنی در فواصل ۵۰ متری در خط انتقال از مخزن سفید برگ تا مخزن ذخیره آب شهر شروینه نهایتاً علت مشکل مشخص و نسبت به رفع آن اقدام شد.

داودی با تاکید بر ریشه یابی علت مشکل رخ داده در مسیر آبرسانی، خاطر نشان کرد: برای رسوبات و ریشه درختان موجب انسداد خط انتقال شده بود که پس از پایش مسیر ۵.۵ کیلومتری از خط انتقال سایز ۱۲۵ پلی اتیلن و یافتن مشکل مربوطه با تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات این امور عملیات رسوب زدایی و خارج نمودن ریشه درختان انجام و مشکل افت فشار آب شرب شهر شروینه و روستاهای مذکور مرتفع شد.

نظر شما