شناسهٔ خبر: 67617119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل خبرداد

رشد ۶۸ درصدی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در سه ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، قدیر حسن‌زاده اظهار کرد: تسهیلات صندوق امداد ولایت به شکل کاملاً قرض‌الحسنه به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب پذیر پرداخت می‌شود.

وی سرفصل‌های پرداخت این تسهیلات را یادآور شد و افزود: این تسهیلات در قالب کارگشایی، حوزه درمان، مسکن، تسهیلات اشتغال‌زایی و… پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال‌جاری ۴۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار افراد واجد شرایط قرار گرفته است، اظهار داشت: بیش از هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شد تا بخشی از مشکلات خود را بر طرف کنند.

حسن‌زاده بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در سه ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۸ درصدی داشته است.

وی یادآور شد: متقاضیان با معرفی ضامن می‌توانند این تسهیلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند، وام پرداختی تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بالاتر از آن تنها یک بار، سه درصد کارمزد برای آن دریافت می‌شود.

حسن‌زاده در بخش پایانی سخنان خود به طرح «قرض ماندگار» اشاره کرد و افزود: در طرح قرض ماندگار خیران مبلغی را به صورت بلاعوض به صندوق واریز می‌کنند تا در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به فقرا و نیازمندان پرداخت شود.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت اردبیل گفت: امیدواریم این طرح با استقبال خیران استان روبه‌رو شود تا سپرده‌گذاری مناسبی را شاهد باشیم.

نظر شما