شناسهٔ خبر: 68048128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاروان زیارتی «رهسپاران عصر ظهور» کمیته امداد هرمزگان راهی کربلا شدند

بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: بیش از ۸۰ نفر از فعالان خانه‌های امداد در محلات و مناطق کم برخودار استان در قالب کاروان زیارتی «رهسپاران عصر ظهور» راهی کربلا معلی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عسیی زارعی روز دوشنبه در حاشیه اعزام این کاروان افزود: به مناسبت ایام اربعین حسینی بیش از ۸۰ نفر از بانوان و آقایان که از فعالان خانه های امداد در محلات و مناطق کم برخودار استان هرمزگان در قالب طرح توانمندسازی ۲ هزار و ۲۰ محلات کمتربرخوردار و با عنوان کاروان زیارتی «رهسپاران عصر ظهور» راهی کربلا معلی شدند.

زارعی با بیان اینکه مدت زمان این سفر معنوی ۱۰ روز خواهد بود، بیان کرد: حرکت این کاروان از شهر بندرعباس به سمت مرز مهران و از آنجا به مقصد کربلا معلی و نجف اشرف است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: در طول این سفر از ظرفیت روحانیان برجسته استانی برای اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و برگزاری مسابقات نیز بهره گرفته شده است.

وی همچنین از همکاری‌های استانداری، سازمان حج و زیارت و بعثه رهبرمعظم انقلاب، مراکز نیکوکاری(خانه‌های امداد) نیز قدردانی کرد.

خانه‌های امداد هرمزگان با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد استان مشارکت فعال در طرح ۲۰۲۰، مربوط به توانمندسازی محلات کم‌تر برخوردار دارند.

نظر شما